5 τροφές που τονώνουν τη ψυχολογία

Η επαρκής θρέψη μπορεί και πρέπει να υποστηριχτεί με τρόφιμα που ενδέχεται να μας κάνουν να νιώσουμε καλύτερα, και να προσδώσουν ένα αίσθημα ευφορίας αυτές τις δύσκολες μέρες.

Καταναλώνουμε λοιπόν

  • Καρύδια: Η περιεκτικότητά τους σε ω – 3 λιπαρά οξέα φαίνεται να παίζει ρόλο στη διατήρηση της καλής διάθεσης.

 

  • Σοκολάτα: Η σοκολάτα είναι από τα τρόφιμα που μας γεμίζουν ικανοποίηση. Έχει ειπωθεί για τη σοκολάτα ότι είναι "κάτι σαν θεραπεία" και δεν χρειάζεται ούτε να κλείσει κάποιος ραντεβού. Την επόμενη φορά απολαύστε την χωρίς ενοχές, καθώς βοηθά το σώμα μας να αποφύγει τις συνέπειες του στρες! 

 

  • Ψάρια: Η περιεκτικότητα σε ω -3, ιώδιο και σίδηρο τα προκρίνει ως μια από τις σημαντικότερες τροφές για τον εγκέφαλο και την αίσθηση ευφορίας.

 

  • Μπρόκολο: Η περιεκτικότητα σε φυλλικό οξύ το καθιστά ευεργετικό για τη διάθεσή μας.

 

  • Παγωτό: Εκτός από τη μοναδική, πλούσια και γλυκιά γεύση του, η περιεκτικότητά του σε πρωτείνη αυξάνει τις πιθανότητες να νιώσουμε ευχαρίστηση.

 

Προσέχουμε τις ποσότητες των τροφίμων για να μην αυξηθεί το βάρος μας, αλλά σίγουρα γεμίζουμε την καθημερινότητά μας με αυτά τα υπέροχα τρόφιμα.  

 

Διατροφική Ομάδα Nutrition Solutions - Συνεργάτης AFFIDEA