Η Αffidea στο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών

Τις καινοτόμες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών της Affidea στον τομέα των υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας παρουσίασε ο Υπεύθυνος Κατασκευών και Υποδομών του Ομίλου κος Μιχάλης Τορνάρης, στο πλαίσιο του συνεδρίου «Καλές Πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών» που διοργάνωσε το σελφ σέρβις της Boussias Communications. Όπως ανέφερε, η Affidea καταφέρνει να συνδυάζει με αρμονία το μοντέρνο design και τις κομψές εγκαταστάσεις με την υπερσύγχρονη τεχνολογία και την απαράμιλλη αισθητική. Έχοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο, υιοθετεί την πρακτική της εικαστικής τοιχογραφίας με στόχο να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την συνολική εμπειρία των εξεταζόμενων από την επίσκεψή τους στα διαγνωστικά της κέντρα, απολαμβάνοντας ποιοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τον Μιχάλη Τορνάρη, στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Affidea για τις υπηρεσίες εξωνοσοκομειακής περίθαλψης είναι η διαμόρφωση και εφαρμογή ενός θετικού, χαλαρωτικού και ελκυστικού κλινικού περιβάλλοντος, καθώς έχει αποδειχθεί ότι μειώνει σημαντικά το άγχος και την αγωνία των ασθενών τόσο κατά τη διενέργεια της εξέτασης όσο και κατά τη διάρκεια της αναμονής. Και κατέληξε: «Ο στόχος μας είναι να ενισχύσουμε το added value των υπηρεσιών της Affidea, αλλά παράλληλα να αποτελέσουμε ως Ελλάδα και ως εταιρεία, ένα HUB ολοκληρωμένων, ποιοτικών και αξιόπιστων υπηρεσιών υγείας, με έμφαση στον επισκέπτη και ολιστική προσέγγιση στο ευ ζην».

Μέσα από 22 αληθινές ιστορίες παρουσιάστηκε πώς η σωστή εξυπηρέτηση δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για να «κατακτηθεί» το μυαλό και η καρδιά του πελάτη. Με την παρουσία άνω των 250 ανωτέρων και ανωτάτων στελεχών του customer service και άλλων διευθύνσεων, η Affidea συμμετείχε για πρώτη φορά φέτος στο 4ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Πέμπτη 22 Μαρτίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy.

Δείτε εδώ όλες τις παρουσιάσεις: www.customerconference.gr